Purple Leaf 紫楓心田

小小心田, 用心建造; 以愛灌溉, 力求進步

Saturday, October 28, 2006

馬來西亞-吉隆坡之旅4


比較上一次到KL,地方真係唔同咗,多咗好多酒店及商場,馬來西亞不再只是出產橡膠的農業國家,而且有自己的科研技術,好似油棕樹可以出產燃料,仲可以代替石油,金融及旅遊業都發展得唔錯,佢地的數碼港,比起香港個數碼港仲靚好多添,大部份政府部門都搬入呢個新區,而香港政府總部要改建都討論咗不知幾耐,佢哋政府嘅效率可能仲高過香港添,香港係亞洲又多一個競爭對手,香港人真係要加把勁,保持優勢!

這是全世界唯一一間可以男女回教徒一同禱告的清真寺,若平時間不太多信徒,男女回教徒可以共用大禮堂,若碰上大節期,下層為男教徒用,上層為女教徒用,據導遊講政府想做到男女比較平等一點。不論我是不信奉回教,但我十分佩服馬來西亞政府決心要國內各民族(馬拉人、華人及印度人及其他少數族裔)和平共存。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home