Purple Leaf 紫楓心田

小小心田, 用心建造; 以愛灌溉, 力求進步

Sunday, December 11, 2005

Kitty - Miu Miu








上星期六, 我家中來了一位新成員, 名叫Miu Miu,
一隻只有兩個月大的美國短毛貓, 個子小小的, 樣子怪蠢蠢的,
雖然自己有鼻敏感的我, 初時有點擔心, 但不到一個星期,
已經曉得霸地盤, 好定時o禁問我攞嘢食, 仲非常活躍,
牠主人已為牠開始建立一個新blogger, 我相信佢有排唔得閒...
但極有可能係我將會唔得閒......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home